Εκτίμησε ότι η μείωση των λιμενικών τελών σε συνδυασμό με τη μείωση της τιμής των καυσίμων θα οδηγήσει σε αναπροσαρμογή της τιμολογιακής πολιτικής των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων προς τα κάτω
«Θέλουμε να βοηθήσουμε τους πολίτες να ταξιδέψουν στα νησιά» δήλωσε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας μιλώντας στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star.
«Βρήκαμε τρόπο και νομοθετήσαμε τη μείωση των λιμενικών τελών, ακόμα και εκεί όπου ανήκουν τα λιμάνια σε ιδιώτες, κατά 50%. Η μείωση αυτή εκπίπτει του εισιτηρίου και θα ελαφρύνει τους πολίτες» είπε ο υπουργός Ναυτιλίας αναφερθείς στη μείωση των λιμενικών τελών και την ελάφρυνση στις τιμές των εισιτηρίων, η αύξηση των οποίων από 1/5/2025 οφείλεται στην «πράσινη πολιτική» της ΕΕ για τα καύσιμα.
Εκτίμησε ότι η μείωση των λιμενικών τελών σε συνδυασμό με τη μείωση της τιμής των καυσίμων θα οδηγήσει σε αναπροσαρμογή της τιμολογιακής πολιτικής των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων προς τα κάτω, αν και πρόσθεσε ότι «θα περιμένουμε να δούμε τους ακτοπλόους». «Εμείς έπρεπε να στηρίξουμε την κοινωνία και το κάναμε» πρόσθεσε.
Σχετικά με τις δηλώσεις πολιτών ότι δυσκολεύονται να ταξιδέψουν το Πάσχα, ανέφερε ότι υπάρχουν σημαντικές εκπτώσεις ήδη στις τιμές για οικογένειες, φοιτητές, νησιώτες, εργαζόμενους στα νησιά και άλλες κοινωνικές ομάδες.
«Στα ταχύπλοα που δεν έχουν αλλάξει τα καύσιμά τους θα έχουμε σύντομα να ακούσουμε νέα ειδικά για τους Έλληνες ταξιδιώτες» τόνισε ο Υπουργός Ναυτιλίας.
Ο κ. Κικίλιας επισήμανε ότι «τους βλέπουμε όλους ως μία ομάδα» όσους εξαρτώνται από τη μετακίνηση με τα πλοία στα νησιά, όπως τους εργαζόμενους στον τουρισμό.
Σχετικά με την επίπτωση στον τουρισμό ανέφερε επίσης ότι το 95% του “island hoping” «έχει να κάνει με τους ξένους τουρίστες και το λαμβάνουμε υπόψη», ενώ αναφέρθηκε και στη γενικότερη μέριμνα της κυβέρνησης για τους νέους, με μέτρα όπως το Youth Pass.
Το τελευταίο διάστημα, κάνει τον «γύρο» του διαδικτύου μία φήμη ότι το χαρτονόμισμα των 50ευρώ θα σταματήσει να βρίσκεται σε κυκλοφορία.
Όμως, τόσο η Κεντρική Τράπεζα της Ισπανίας όσο και η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα διέψευσαν αυτούς τους ισχυρισμούς. Συγκεκριμένα, η ΕΚΤ υπογράμμισε πως «ούτε η Κεντρική Τράπεζα της Ισπανίας ούτε οιαδήποτε άλλη Κεντρική Τράπεζα εντός της Ευρωζώνης έχει διατάξει την απόσυρση οποιουδήποτε χαρτονομίσματος ή κέρματος του ευρώ. Όλα τα χαρτονομίσματα του ευρώ διατηρούν την αξία τους και παραμένουν σε κυκλοφορία».
Η Κεντρική Τράπεζα της Ισπανίας στάθηκε στην πηγή της σύγχυσης με το χαρτονόμισμα των 50 ευρώ. Αναλυτικά, ελέγχει συστηματικά τη γνησιότητα και την ποιότητα των χαρτονομισμάτων που επιστρέφονται από τα πιστωτικά ιδρύματα. Τα χαρτονομίσματα και τα κέρματα του ευρώ που κρίνονται ότι δεν είναι σε κατάλληλη κατάσταση, αποσύρονται, καταστρέφονται και αντικαθίστανται από νέα, ενώ, όσα βρίσκονται σε καλή κατάσταση, τίθενται και πάλι σε κυκλοφορία.
Η Κεντρική Τράπεζα της Ισπανίας επεσήμανε ότι προχωρά σε αυτήν την ενέργεια σε όλες τις ονομαστικές αξίες, όχι μόνο για τα 50 ευρώ και τόνισε πως ακόμη και αν ένα χαρτονόμισμα είναι κατεστραμμένο, δεν χάνει την αξία του και μπορεί να αντικατασταθεί με ένα νέο.
«Συγκεκριμένα, ένας λόγος για τον οποίο προσπαθούμε να διατηρούμε τα χαρτονομίσματα σε καλή κατάσταση, είναι για να διευκολύνουμε τον έλεγχο των χαρακτηριστικών ασφαλείας τους. Αν και τα χαρτονομίσματα είναι κατασκευασμένα για να διαρκούν, συνήθως εμφανίζουν σημάδια φθοράς με την πάροδο του χρόνου από την τακτική χρήση», υπογράμμισε η Κεντρική Τράπεζα της Ισπανίας.
Σε τροχιά πλήρους ψηφιοποίησης μπαίνει η δημόσια διοίκηση, καθώς το υπουργείο Εσωτερικών προχωρά με ταχύτατους ρυθμούς στη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου ψηφιακού «νέφους δεδομένων», που θα επιτρέπει την παρακολούθηση των υπηρεσιακών μεταβολών, των αναγκών και των ελλείψεων του κρατικού μηχανισμού σε πραγματικό χρόνο ανά πάσα στιγμή.
Κεντρικός πυλώνας αυτής της μεταρρύθμισης είναι η δημιουργία «Ψηφιακού Φακέλου Δημόσιου Υπαλλήλου», ο οποίος θα ενεργοποιηθεί από τον Ιούλιο. Πρόκειται για μια νέα ψηφιακή ταυτότητα κάθε υπαλλήλου, όπου θα αποτυπώνονται ακαδημαϊκά και επαγγελματικά προσόντα, υπηρεσιακές επιδόσεις, μετακινήσεις, και η πορεία έως τη συνταξιοδότηση. Και αυτό θα γίνει σε πρώτη φάση για κάθε έναν από τους 205.242 εργαζόμενους ως πολιτικό προσωπικό, οι οποίοι είναι άλλωστε και υπόχρεοι προς αξιολόγηση και θα ακολουθήσουν οι 154.627 εκπαιδευτικοί όλων των βαθμίδων.
Άμεσες προσλήψεις και ακριβής εικόνα της διοίκησης
Με το νέο πληροφοριακό σύστημα HRMS (Human Resources Management System) που προωθεί ο αρμόδιος υπουργός Εσωτερικών Θοδωρής Λιβάνιος σε αγαστή συνεργασία με την υφυπουργό Βιβή Χαραλαμπογιάννη, αλλάζει ριζικά η διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού στο Δημόσιο. Ειδικότερα η άμεση πρόσβαση σε επικαιροποιημένα στοιχεία επιτρέπει στην Ανεξάρτητη Αρχή του ΑΣΕΠ να εντοπίζει αυτόματα τις κενές θέσεις, επιταχύνοντας με αυτό τον τρόπο αισθητά τις διαδικασίες προσλήψεων και αναπληρώσεων. Παράλληλα, η πρόβλεψη μαζικών συνταξιοδοτήσεων σε συγκεκριμένες υπηρεσίες γίνεται πιο ακριβής, εξασφαλίζοντας έγκαιρο σχεδιασμό για την αντικατάσταση με νέους.
Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην αξιολόγηση των προσόντων και της πορείας των δημοσίων υπαλλήλων: από την κατοχή μεταπτυχιακών τίτλων ή διδακτορικών, μέχρι την αναλογία φύλου σε θέσεις ευθύνης. Τα δεδομένα θα παρέχουν παράλληλα πολύτιμη δημογραφική και διοικητική εικόνα για τον πληθυσμό του Δημοσίου σε εθνικό επίπεδο.
Η βάση για τη νέα ψηφιακή εποχή χτίζεται μέσα από την υπάρχουσα ηλεκτρονική πλατφόρμα της Απογραφής. Από εκεί θα αντληθούν τα απαραίτητα δεδομένα που θα τροφοδοτήσουν το νέο σύστημα: προσωπικά στοιχεία, προσόντα, μεταβολές, στοιχεία εκπαίδευσης κ.ά. Για να υποστηριχθεί η ομαλή μετάβαση, το υπουργείο έχει σχεδιάσει εντατικό πρόγραμμα κατάρτισης των στελεχών που θα κληθούν να διαχειριστούν το νέο ψηφιακό περιβάλλον. Στόχος είναι οι δημόσιες υπηρεσίες να αποκτήσουν ψηφιακές υποδομές επιπέδου Ε.Ε., ενισχύοντας την αξιοπιστία και την αποτελεσματικότητα τους.
Το χρονοδιάγραμμα της μετάβασης
Η μετάβαση στο νέο σύστημα έχει ξεκινήσει και εξελίσσεται βάσει συγκεκριμένου χρονοδιαγράμματος. Έως τα τέλη Μαΐου, θα έχουν ολοκληρωθεί τα Ψηφιακά Οργανογράμματα και τα Περιγράμματα Θέσεων Εργασίας. Τον Ιούνιο θα προχωρήσουν οι επικαιροποιήσεις στοιχείων θέσεων και υπαλλήλων, ενώ έως τον Ιούλιο θα έχουν εισαχθεί στο σύστημα και τα εκπαιδευτικά προσόντα. Τελικός στόχος είναι η διαμόρφωση ενός πλήρως ενημερωμένου Ψηφιακού Φακέλου για κάθε δημόσιο υπάλληλο, επιτρέποντας στη διοίκηση να έχει συνολική εικόνα για την πορεία του κάθε στελέχους, από την πρόσληψη έως τη συνταξιοδότηση. Κι όλα αυτά με το πάτημα ενός κουμπιού στον ηλεκτρονικό υπολογιστή.
Όλο και περισσότερες πληροφορίες για το modus operandi της συμμορίας που έκλεβε αμάξια στην Αττική και τα διοχέτευα ολόκληρα ή τα εξαρτήματά τους στην αγορά και τα κέρδη της ανέρχονταν στο μισό εκατομμύριο ευρώ.
Η δράση τους, έχει καταγραφεί από κάμερες ασφαλείας. Σε μια περίπτωση δύο από τα μέλη της σπείρας παρακολουθούν σταθμευμένο όχημα στο Παλαιό Φάληρο. Μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα καταφέρνουν να το ανοίξουν, βάζουν μπροστά και εξαφανίζονται. Σε άλλο βίντεο, αφού προσπαθούν για ώρα να μπουν σε όχημα – στόχο τους δεν τα καταφέρουν και και αποφασίζουν να το κλέψουν τσουλώντας το.
Μιλώντας στο MEGA, θύμα της συμμορίας περιγράφει: «Κατεβαίνω και δεν βρίσκω τίποτα. Το πήραν σε δευτερόλεπτα. Εμένα το αυτοκίνητό μου το είχαν παραβιάσει πριν το πάρουν δύο-τρεις εβδομάδες. Μου πήραν ένα εξάρτημα από τον εγκέφαλο και από ό,τι με πληροφόρησαν από το immobiliser και έφτιαξαν ένα αντικλείδι».
Σε άλλη μια περίπτωση ενώ έχουν ανοίξει το αυτοκίνητο ο ένας κάθεται στην θέση του οδηγού και άλλοι δύο σπρώχνουν για να δώσουν ώθηση.
Η μάντρα – βιτρίνα
Από το 2021 μέχρι και την σύλληψη τους είχαν χτυπήσει σχεδόν σε όλη την Αττική. Οι αστυνομικοί βρήκαν συνολικά 14 κλεμμένα αυτοκίνητα, εκ των οποίων ήταν και πολυτελή, κατασχέθηκαν επιπλέον 11 οχήματα, ενώ στις έρευνες εντοπίστηκε πλήθος εξαρτημάτων, αλλά και μία κλεμμένη καραμπίνα.
Ως προς τον τρόπο δράσης (modus operandi), τα μέλη της εγκληματικής οργάνωσης:
κινούνταν με «υπηρεσιακά» οχήματα, κυρίως βραδινές ώρες σε διάφορες περιοχές της Αθήνας, αναζητώντας οχήματα που πληρούσαν τα κριτήριά τους,
μόλις εντόπιζαν τον στόχο τους, αποβιβάζονταν και το παραβίαζαν, χρησιμοποιώντας τον απαραίτητο εξοπλισμό που κατείχαν,
εισέρχονταν και το έθεταν σε λειτουργία, ενώ στη συνέχεια το μετέφεραν σε οικία μέλους της οργάνωσης ή σε χώρο στην περιοχή του Αιγάλεω, που χρησιμοποιούσαν ως «καβάτζες»,
με την πάροδο κάποιου χρονικού διαστήματος, κατά τον οποίο διασφάλιζαν ότι το όχημα δεν έχει εντοπιστεί, του τοποθετούσαν δοκιμαστικές πινακίδες κυκλοφορίας και το μετέφεραν στους χώρους του αρχηγικού μέλους.
Παράλληλα, διαπιστώθηκε και ο ρόλος καθενός μέλους της οργάνωσης και συγκεκριμένα:
32χρονος, αρχηγός της οργάνωσης, ιδιοκτήτης επιχείρησης εμπορίας αυτοκινήτων στις Αχαρνές και χώρου αποθήκευσης οχημάτων και εξαρτημάτων στο Καπανδρίτι, είχε αναλάβει πλήρως τη λειτουργία της οργάνωσης, έχοντας εξασφαλίσει την απαραίτητη υποδομή και το κατάλληλο δίκτυο,
27χρονος, ιδιοκτήτης επιχείρησης μίσθωσης οχημάτων στο Κορωπί, ένας εκ των φυσικών αυτουργών των κλοπών, είχε αναλάβει τον εφοδιασμό των συνεργών του με οχήματα, τα οποία χρησιμοποιούσαν για τη μετάβαση και τη διαφυγή τους,
21χρονος και 25χρονος, είχαν αναλάβει τη διάπραξη των κλοπών των οχημάτων.
Από τις έρευνες που διενεργήθηκαν, συνολικά βρέθηκαν και κατασχέθηκαν:
14 κλεμμένα οχήματα, εκ των οποίων το ένα αποσυναρμολογημένο,
11 οχήματα, τα οποία θα ελεγχθούν ως προς το νόμιμο της κυκλοφορίας τους,
61 κινητήρες,
97 κιβώτια ταχυτήτων,
142 αμορτισέρ,
78 άξονες αυτοκινήτων,
24 πλήρη σαλόνια οχημάτων,
147 ζαντολάστιχα,
16 ρεζέρβες,
12 λάστιχα,
329 πόρτες οχημάτων,
88 πορτμπαγκάζ,
128 προφυλακτήρες,
44 καπό,
50 φτερά,
40 ψυγεία,
350 φανάρια,
4 οθόνες,
σιδερογροθιά,
σουγιάς,
ρολόι χειρός αξίας,
όχημα,
πλήθος ηλεκτρονικών εγκεφάλων και ασφαλειοθηκών,
Ψηφιακό Διαγνωστικό Οχήματος,
μονάδα ABS,
κλεμμένη καραμπίνα με πλήθος φυσιγγίων,
πλήθος εγκεφάλων και κλειδιών οχημάτων,
πλήθος κινητών τηλεφώνων και
σετ αποτελούμενο από πινακίδες κυκλοφορίας, sticker τεχνικών προδιαγραφών, μεταλλικό κομμάτι με τον εγχάρακτο αριθμό πλαισίου, εγκέφαλο αυτοκινήτου και δύο κλειδιά οχημάτων.
Οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στην αρμόδια εισαγγελική Αρχή, ενώ οι έρευνες για την πλήρη εξακρίβωση του εύρους της εγκληματικής τους δραστηριότητας συνεχίζονται.
Περισσότερους από 15 τόνους νοθευμένου λαδιού το οποίο πουλιόταν ως εξαιρετικά παρθένο, εντόπισαν αστυνομικοί σε αποθήκη στη δυτική Θεσσαλονίκη.
Πρόκειται για εγκληματική οργάνωση που είχε εντοπιστεί και εξαρθρωθεί τον περασμένο Φεβρουάριο στην Αλεξάνδρεια Ημαθίας.
Το ίδιο κύκλωμα συνέχισε την παράνομη δράση του μεταφέροντας το εργαστήριο στο οποίο νόθευε το ελαιόλαδο με διάφορες χρωστικές και με ηλιέλαιο και το πουλούσε ως εξαιρετικά παρθένο. Τα μέλη της εγκληματικής οργάνωσης διέθεταν και ψεύτικα πιστοποιητικά προκειμένου να πιστοποιήσουν τη γνησιότητα και την καλή ποιότητα του ελαιόλαδου.
Οι αστυνομικές αρχές συνέλαβαν πέντε άτομα ένας εκ των οποίων συμμετείχε και στη σπείρα της Αλεξάνδρειας Ημαθίας.
Σε βάρος τους θα ασκηθούν διώξεις και για κακουργηματική απάτη.
Μια σειρά από σημαντικά έργα υποδομών και μεταφορών, που μπορούν δώσουν μια διαφορετική όψη σε ολόκληρο το Λεκανοπέδιο Αττικής, είτε υλοποιούνται, είτε βρίσκονται στο οργανόγραμμα του αρμόδιου υπουργείου.
Από τα μέσα σταθερής τροχιάς (Μετρό-Προαστιακός), μέχρι την επέκταση κρίσιμων οδικών αξόνων, εντός της Αττικής, αναζητούνται οι λύσεις που θα βελτιώσουν την ολοένα και πιο δύσκολη καθημερινή εικόνα στους δρόμους, με τις ατελείωτες ουρές ακινητοποιημένων αυτοκινήτων.
Οι επεκτάσεις του Μετρό
Σε φάση κατασκευής βρίσκουμε την νέα γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, που προχωρά με τα προβλήματα να εντοπίζονται στην ολοκλήρωση των πρόδρομων εργασιών και στους σταθμούς Ευαγγελισμός και Εξάρχεια. Οι Μετροπόντικες έχουν διανύσει 2,2χλμ από τα συνολικά 13 χιλιόμετρα σήραγγας.
Στα βόρεια προάστια έχουμε την επέκταση της γραμμής 4 από το Γουδή μέχρι το Μαρούσι και ακολούθως μέχρι την Αττική Οδό αλλά και την επέκταση της γραμμής 1 από την Κηφισιά μέχρι την Βαρυμπόμπη. Στα δυτικά έχουμε πέρα από την επέκταση της γραμμής 2 από τον Άγιο Νικόλαο (Ίλιον) στο σχεδιασμό υπάρχει και μια ακόμα μέχρι τα Άνω Λιόσια και ακολούθως μέχρι το Μενίδι.
Σε φάση διαγωνισμού βρίσκεται το έργο για την επέκταση της γραμμής 2 προς το Ίλιον. Στο στόχαστρο της Ελληνικό Μετρό έχουν μπει αρκετές επεκτάσεις του δικτύου Μετρό. Στα νότια προάστια με την ωρίμανση της επέκτασης της γραμμής 2 από το Ελληνικό στη Γλυφάδα και ένα νέο κλάδο της γραμμής 1 από το Θησείο μέχρι το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.
Ο Προαστιακός στη Δυτική Αττική
Σε πλήρη εξέλιξη είναι το σιδηροδρομικό έργο, γνωστότερο ως «Προαστιακός Δυτικής Αττικής». Ουσιαστικά πρόκειται για την αναγέννηση μέρους της παλαιάς γραμμής Αθήνα-Κόρινθος, στο τμήμα Άνω Λιόσια-Ελευσίνα-Μέγαρα. Το έργο υπεγράφη στις 21 Δεκεμβρίου 2023 και αποτελεί την πρώτη επέκταση του Προαστιακού, εδώ και σχεδόν 15 χρόνια.
Με αυτό το έργο ο Προαστιακός θα αποκτήσει ακόμα μια γραμμή που θα εξυπηρετεί τα δυτικά προάστια της πόλης, την βιομηχανική περιοχή Ασπροπύργου-Ελευσίνας αλλά και την Δυτική Αττική μέχρι τα Μέγαρα ενώ επανέρχεται το τρένο σε Ελευσίνα και Μέγαρα. Συνολικά θα είναι η 4η γραμμή του Προαστιακού Σιδηροδρόμου που διαμορφώνονται ως εξής: Χαλκίδα-Αθήνα, Πειραιάς-Κιάτο και το Πειραιάς-Αεροδρομίο και Άνω Λιόσια-Μέγαρα.
Οι επεκτάσεις της Αττικής Οδού
Στα βόρεια, σε φάση αναμονής είναι η πρώτη επέκταση της Αττικής Οδού που αφορά στην επέκταση της Λεωφόρου Κύμης μέχρι τον κόμβο Καλυφτάκη στην Λυκόβρυση. Το έργο θα κατασκευαστεί από το σχήμα ΤΕΡΝΑ-ΑΚΤΩΡ-ΙΝΤΡΑΚΑΤ. Αυτό θα γίνει εφόσον περάσει τον σκόπελο της δικαστικής προσφυγής του Δήμου Ηρακλείου που συζητήθηκε στο ΣτΕ πριν λίγες ημέρες.
Σε αναμονή αποφάσεων είμαστε όμως για τις τρεις μεγάλες επεκτάσεις της Αττικής Οδού. Η πρώτη, η σήραγγα Ηλιούπολης θεωρείται η πιο σημαντική οδική παρέμβαση στην πρωτεύουσα. Περιλαμβάνει και τις ανάγκες της ταχείας σύνδεσης του Ελληνικού με το Αεροδρόμιο με τα βόρεια προάστια της πόλης.
Παράλληλα, στα σκαριά υπάρχουν ακόμα δύο επεκτάσεις, προς Ραφήνα και Λαύριο. Με αυτές τις δύο επεκτάσεις θα καλυφθεί στο σύνολο της η Ανατολική Αττική και θα κλείσει για την επόμενη 20ετία, το κεφάλαιο ανάπτυξης της Αττικής Οδού.
Αν αισθάνεστε λίγο άτυχοι τελευταία, ρίξτε το φταίξιμο στο σύμπαν. Αστρολογικά, το 2025 δεν ήταν μια εύκολη χρονιά μέχρι στιγμής, αλλά η καλή τύχη ευνοεί αυτά τα τρία ζώδια καθ’ όλη τη διάρκεια του υπόλοιπου Απριλίου 2025.
Από το να λάβουν επιτέλους αναγνώριση για τη σκληρή δουλειά τους μέχρι το να βιώσουν λιγότερο άγχος και ανησυχία στη ζωή τους, υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους ο Απρίλιος ανατρέπει την κακοτυχία των ανθρώπων. Ποια είναι αυτά τα τυχερά ζώδια και τι μπορούν να περιμένουν το υπόλοιπο του μήνα;
Κριός
Η ζωή σας θα αλλάξει επιτέλους προς το καλύτερο. Θα μπορείτε να εκδηλώνετε και να πραγματοποιείτε τις επιθυμίες σας με ευκολία, το άγχος και οι ανησυχίες των περασμένων μηνών θα εξαφανιστούν. Βέβαια, όλα αυτά δεν θα έρθουν αβίαστα. Απαιτείται ακόμα κάποια δουλειά από την πλευρά σας – άλλωστε, πράγματα όπως η βελτίωση των σχέσεων και οι οικονομικές ευκαιρίες χρειάζονται χρόνο για να πετύχουν. Ωστόσο, σιγά σιγά θα νιώθετε καλύτερα για την αλλαγή και τις ευκαιρίες που ανοίγονται μπροστά σας.
Ταύρος
Η φήμη σας βελτιώνεται και η δόξα σάς περιμένει. Προσελκύετε ενδιαφέροντες ανθρώπους και είστε σε θέση να κερδίζετε την προσοχή των άλλων. Βέβαια, όπως και οι Κριοί, έτσι και εσείς πρέπει να δουλέψετε γι’ αυτό. Μιλήστε ανοιχτά, εκφράστε ήρεμα και με σεβασμό τη γνώμη σας και βάλτε όρια. Σε κάθε περίπτωση, μην φοβηθείτε να κινηθείτε μπροστά.
Λέων
Επιτέλους κερδίζετε την αναγνώριση που σας αξίζει αυτό το μήνα. Παρόλο που τον τελευταίο καιρό μπορεί να αισθανθήκατε ότι η ενέργειά σας βρίσκεται στο ναδίρ, καθώς χάσατε κάθε κίνητρο για να συνεχίσετε να προχωράτε μπροστά, όλα αυτά ήταν απλώς προσωρινά. Η ζωή θα σας φανεί πιο εύκολη από ό,τι συνήθως Θα έχετε άφθονη ενέργεια και καλή τύχη με το μέρος σας για να πετύχετε οτιδήποτε βάζετε στο μυαλό σας. Εφόσον συνεχίσετε να εργάζεστε σκληρά, μπορείτε να περιμένετε όλη αυτή η σκληρή δουλειά να αποδώσει καρπούς μέχρι το τέλος του μήνα.