Έτσι σχεδιάζουν τα Lidl να τελειώσουν τον Σκλαβενίτη μπαμπέσικα...
Η Lidl σε αντίθεση με άλλες εκπτωτικές αλυσίδες που ήρθαν στη χώρα μας όπως η Aldi και η Plus εκμεταλλεύθηκε τη συγκυρία καλύτερα από τον καθένα. Επένδυσε και συνεχίζει να επενδύει εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ σε προσφορές και νέα καταστήματα, και πλέον δεν κρύβει τη φιλοδοξία της να κατακτήσει την πρωτιά.
Υπολογίζεται ότι από την ημέρα που ήρθε στην Ελλάδα, -περίπου 20 χρόνια πριν- μέχρι σήμερα έχει διαθέσει πάνω από 1,5 δισ. ευρώ μόνο για την αγορά και ανάπτυξη ακινήτων (!). Σήμερα, μόλις ένα κατάστημά της είναι μισθωμένο, όλα τα υπόλοιπα είναι ιδιόκτητα.
Με στόχο την ακόμη μεγαλύτερη ανάπτυξη, αποφάσισε να μπει δυναμικά σε νέες περιοχές που μέχρι σήμερα δεν είχε παρουσία, αρχίζοντας από τα κέντρα των μεγάλων πόλεων με ένα νέου τύπου κατάστημα κατάλληλα προσαρμοσμένο στις συνθήκες.
«Θα είναι πιο μεγάλο, πιο φωτεινό και θα καταναλώνει λιγότερη ενέργεια ενώ οι αποθηκευτικοί χώροι θα απέχουν περισσότερο από τους χώρους πώλησης», ανέφεραν στελέχη της αλυσίδας στο περιθώριο της παρουσίασης της 1ης Έκθεσης Βιώσιμης Ανάπτυξης της εταιρείας, δίνοντας μια πρόγευση για την εικόνα που θα έχει το νέο κατάστημα.
Το πρώτο απ’ αυτά θα λειτουργήσει στον Πειραιά μέσα στον Δεκέμβριο, ενώ τρία ακόμη θα ανοίξουν τη νέα χρονιά στα κέντρα της Αθήνας, της Θεσσαλονίκης και της Λάρισας.
«Δοκιμάζουμε διάφορα πράγματα για να δούμε πιο μοντέλο λειτουργεί καλύτερα», σημείωσε ο πρόεδρος της Lild Hellas, Ιάκωβος Ανδρεανίδης, λέγοντας πως το μεγάλο τους πλεονέκτημα είναι το χαμηλό λειτουργικό κόστος. Η εξοικονόμηση που θα προκύπτει, προσέθεσε, θα πηγαίνει στην περαιτέρω μείωση των τιμών.
Ο ίδιος είπε ακόμη ότι εξετάζεται το ενδεχόμενο μετεγκατάστασης κάποιων σημείων ώστε να έρθουν πιο κοντά στον αστικό ιστό, τονίζοντας μάλιστα πως ήδη γίνεται σχετική ανάλυση προς αυτή την κατεύθυνση. «Πάμε όπου μας θέλει ο πελάτης», υπογράμμισε χαρακτηριστικά.
Ενδεικτικό της κινητικότητας που υπάρχει στην Lidl και των πειραματισμών που γίνονται για να βρεθεί το νέο μοντέλο καταστήματος που θα «κλέψει» πελάτες από τον ανταγωνισμό είναι η δημιουργία στον Άγιο Δημήτριο του πρώτου διώροφου καταστήματος. Πρόκειται για πανευρωπαϊκή καινοτομία, καθώς δεν υπάρχει σε άλλη χώρα διώροφο κατάστημα της εταιρείας.
Παράλληλα, σχεδιάζεται η ενσωμάτωση του bake off (ζεστές γωνιές όπου θα πωλούνται αρτοσκευάσματα) σε 20 σημεία μέσα στο 2018, με στόχο να εγκατασταθούν και στα 221 καταστήματα που έχουν έως το 2019 ενώ δεν αποκλείεται η πιθανότητα πώλησης και έτοιμων προς κατανάλωση γευμάτων.
Για το τελευταίο, το επιτελείο της εταιρείας μελετά σε βάθος τους τρόπους που μπορεί να γίνει, ώστε να πληροί τις προϋποθέσεις του νόμου, καθώς όπως λένε στελέχη της Lild υπάρχει μεγάλη ασάφεια στο συγκεκριμένο κομμάτι.
Επιπρόσθετα, δρομολογείται ο εμπλουτισμός της γκάμας με περισσότερα προϊόντα Ελλήνων παραγωγών, σε μια εποχή που η «ελληνικότητα» πουλάει και η περαιτέρω εντατικοποίηση των προσφορών.
Αξίζει να σημειωθεί πως στην χώρα μας σε αντίθεση με την υπόλοιπη Ευρώπη, η εταιρεία έχει επιτρέψει την τοποθέτηση επώνυμων προϊόντων στα ράφια της.
Ο παράγοντας Σκλαβενίτης
Είναι προφανές ότι η διοίκηση της Lidl Hellas θέλει να εκμεταλλευθεί το θετικό μομέντουμ που υπάρχει αυτή τη στιγμή για την εταιρεία και να διευρύνει το αποτύπωμά της, μπαίνοντας για πρώτη φορά τόσο πολύ στα νερά των «mainstream» λιανέμπορων.
Την ίδια ώρα, υπάρχει και ο παράγοντας Σκλαβενίτης που δεν μπορεί να υποτιμήσει κανείς. Οι ρυθμοί ανάπτυξης της εταιρείας, όπως και των υπολοίπων αλυσίδων που επωφελήθηκαν από την κατάρρευση του Μαρινόπουλου θα εξαρτηθεί σε μεγάλο βαθμό από την ικανότητα του Σκλαβενίτη να «αναγεννήσει» τα σημεία της Μαρινόπουλος που εντάχθηκαν στο δίκτυό της.
Ανεξάρτητα πάντως από το ποιος τελικά θα επικρατήσει, η μάχη στη αγορά των σούπερ μάρκετ προμηνύεται ιδιαίτερα σκληρή τα επόμενα χρόνια καθώς όλοι θα παλέψουν μέχρι τέλους για να κρατήσουν τα κεκτημένα τους. Σε ένα περιβάλλον δύσκολο, αφού η κατανάλωση σύμφωνα με τις εκτιμήσεις δεν πρόκειται να αυξηθεί σημαντικά.
Πηγή
Διαφήμιση
Υπολογίζεται ότι από την ημέρα που ήρθε στην Ελλάδα, -περίπου 20 χρόνια πριν- μέχρι σήμερα έχει διαθέσει πάνω από 1,5 δισ. ευρώ μόνο για την αγορά και ανάπτυξη ακινήτων (!). Σήμερα, μόλις ένα κατάστημά της είναι μισθωμένο, όλα τα υπόλοιπα είναι ιδιόκτητα.
Με στόχο την ακόμη μεγαλύτερη ανάπτυξη, αποφάσισε να μπει δυναμικά σε νέες περιοχές που μέχρι σήμερα δεν είχε παρουσία, αρχίζοντας από τα κέντρα των μεγάλων πόλεων με ένα νέου τύπου κατάστημα κατάλληλα προσαρμοσμένο στις συνθήκες.
«Θα είναι πιο μεγάλο, πιο φωτεινό και θα καταναλώνει λιγότερη ενέργεια ενώ οι αποθηκευτικοί χώροι θα απέχουν περισσότερο από τους χώρους πώλησης», ανέφεραν στελέχη της αλυσίδας στο περιθώριο της παρουσίασης της 1ης Έκθεσης Βιώσιμης Ανάπτυξης της εταιρείας, δίνοντας μια πρόγευση για την εικόνα που θα έχει το νέο κατάστημα.
Το πρώτο απ’ αυτά θα λειτουργήσει στον Πειραιά μέσα στον Δεκέμβριο, ενώ τρία ακόμη θα ανοίξουν τη νέα χρονιά στα κέντρα της Αθήνας, της Θεσσαλονίκης και της Λάρισας.
«Δοκιμάζουμε διάφορα πράγματα για να δούμε πιο μοντέλο λειτουργεί καλύτερα», σημείωσε ο πρόεδρος της Lild Hellas, Ιάκωβος Ανδρεανίδης, λέγοντας πως το μεγάλο τους πλεονέκτημα είναι το χαμηλό λειτουργικό κόστος. Η εξοικονόμηση που θα προκύπτει, προσέθεσε, θα πηγαίνει στην περαιτέρω μείωση των τιμών.
Ο ίδιος είπε ακόμη ότι εξετάζεται το ενδεχόμενο μετεγκατάστασης κάποιων σημείων ώστε να έρθουν πιο κοντά στον αστικό ιστό, τονίζοντας μάλιστα πως ήδη γίνεται σχετική ανάλυση προς αυτή την κατεύθυνση. «Πάμε όπου μας θέλει ο πελάτης», υπογράμμισε χαρακτηριστικά.
Ενδεικτικό της κινητικότητας που υπάρχει στην Lidl και των πειραματισμών που γίνονται για να βρεθεί το νέο μοντέλο καταστήματος που θα «κλέψει» πελάτες από τον ανταγωνισμό είναι η δημιουργία στον Άγιο Δημήτριο του πρώτου διώροφου καταστήματος. Πρόκειται για πανευρωπαϊκή καινοτομία, καθώς δεν υπάρχει σε άλλη χώρα διώροφο κατάστημα της εταιρείας.
Παράλληλα, σχεδιάζεται η ενσωμάτωση του bake off (ζεστές γωνιές όπου θα πωλούνται αρτοσκευάσματα) σε 20 σημεία μέσα στο 2018, με στόχο να εγκατασταθούν και στα 221 καταστήματα που έχουν έως το 2019 ενώ δεν αποκλείεται η πιθανότητα πώλησης και έτοιμων προς κατανάλωση γευμάτων.
Για το τελευταίο, το επιτελείο της εταιρείας μελετά σε βάθος τους τρόπους που μπορεί να γίνει, ώστε να πληροί τις προϋποθέσεις του νόμου, καθώς όπως λένε στελέχη της Lild υπάρχει μεγάλη ασάφεια στο συγκεκριμένο κομμάτι.
Επιπρόσθετα, δρομολογείται ο εμπλουτισμός της γκάμας με περισσότερα προϊόντα Ελλήνων παραγωγών, σε μια εποχή που η «ελληνικότητα» πουλάει και η περαιτέρω εντατικοποίηση των προσφορών.
Αξίζει να σημειωθεί πως στην χώρα μας σε αντίθεση με την υπόλοιπη Ευρώπη, η εταιρεία έχει επιτρέψει την τοποθέτηση επώνυμων προϊόντων στα ράφια της.
Ο παράγοντας Σκλαβενίτης
Είναι προφανές ότι η διοίκηση της Lidl Hellas θέλει να εκμεταλλευθεί το θετικό μομέντουμ που υπάρχει αυτή τη στιγμή για την εταιρεία και να διευρύνει το αποτύπωμά της, μπαίνοντας για πρώτη φορά τόσο πολύ στα νερά των «mainstream» λιανέμπορων.
Διαφήμιση
Ανεξάρτητα πάντως από το ποιος τελικά θα επικρατήσει, η μάχη στη αγορά των σούπερ μάρκετ προμηνύεται ιδιαίτερα σκληρή τα επόμενα χρόνια καθώς όλοι θα παλέψουν μέχρι τέλους για να κρατήσουν τα κεκτημένα τους. Σε ένα περιβάλλον δύσκολο, αφού η κατανάλωση σύμφωνα με τις εκτιμήσεις δεν πρόκειται να αυξηθεί σημαντικά.
Πηγή
Loading...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου