Αυτή είναι η ασφαλέστερη θέση στο αεροπλάνο...
Σε περίπτωση ατυχήματος, πού υπάρχουν οι περισσότερες πιθανότητες επιβίωσης; Στο μπροστινό ή στο πίσω μέρος της ατράκτου; Αεροναυπηγοί στις ΗΠΑ...
έκαναν το πιο ακριβό και το πιο παράτολμο πείραμα για να εξακριβώσουν τι συμβαίνει σε ένα αεροπλάνο που συντρίβεται κατά την προσγείωση.
Διαφήμιση
Χρησιμοποίησαν ένα ειδικά διαμορφωμένο Boeing 727. Το αεροπλάνο απογειώθηκε κανονικά και ενώ βρισκόταν στα 2.500 πόδια, λίγο πριν την προσγείωση στην έρημο Σονόρα, ο πιλότος έπεσε με αλεξίπτωτο και «παρέδωσε» το πηδάλιο σε έναν ειδικό υπολογιστή, που ελεγχόταν με τηλεχειρισμό από ένα άλλο αεροσκάφος που πετούσε κοντά.
Το Boeing προσέκρουσε στο έδαφος και το μπροστινό τμήμα του κονιορτοποιήθηκε. Αντίθετα, το πίσω μέρος της ατράκτου έμεινε σχεδόν ανέπαφο. Στο αεροπλάνο «επέβαιναν» κούκλες σαν αυτές που χρησιμοποιούνται στα crash test.
Όπως διαπιστώθηκε, οι κούκλες που βρίσκονταν πίσω, υπέστησαν μόνο μερικά «κατάγματα», ενώ όσες πετούσαν πρώτη θέση, «σκοτώθηκαν». Σε περίπτωση τέτοιου συμβάντος, το 78% των επιβατών θα είχε επιβιώσει.
Αυτό το πείραμα κόστισε 1,5 εκατομμύριο δολάρια και ήταν μόλις το δεύτερο του είδους. Το πρώτο είχε γίνει το 1984 και είχε αποτύχει, καθώς το αεροσκάφος είχε εκραγεί κατά την πρόσκρουση.\
Διαφήμιση
Σε περίπτωση ατυχήματος, πού υπάρχουν οι περισσότερες πιθανότητες επιβίωσης; Στο μπροστινό ή στο πίσω μέρος της ατράκτου; Αεροναυπηγοί στις ΗΠΑ...
έκαναν το πιο ακριβό και το πιο παράτολμο πείραμα για να εξακριβώσουν τι συμβαίνει σε ένα αεροπλάνο που συντρίβεται κατά την προσγείωση.
Διαφήμιση
Το Boeing προσέκρουσε στο έδαφος και το μπροστινό τμήμα του κονιορτοποιήθηκε. Αντίθετα, το πίσω μέρος της ατράκτου έμεινε σχεδόν ανέπαφο. Στο αεροπλάνο «επέβαιναν» κούκλες σαν αυτές που χρησιμοποιούνται στα crash test.
Όπως διαπιστώθηκε, οι κούκλες που βρίσκονταν πίσω, υπέστησαν μόνο μερικά «κατάγματα», ενώ όσες πετούσαν πρώτη θέση, «σκοτώθηκαν». Σε περίπτωση τέτοιου συμβάντος, το 78% των επιβατών θα είχε επιβιώσει.
Αυτό το πείραμα κόστισε 1,5 εκατομμύριο δολάρια και ήταν μόλις το δεύτερο του είδους. Το πρώτο είχε γίνει το 1984 και είχε αποτύχει, καθώς το αεροσκάφος είχε εκραγεί κατά την πρόσκρουση.\
Διαφήμιση
Loading...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου