Αναζήτηση

Τετάρτη 5 Απριλίου 2017

Αυτή είναι νέα Coca Cola 〝χωρίς θερμίδες〞 που ξεκινάει από την Ελλάδα ➤➕〝📷ΦΩΤΟ〞

Αυτή είναι νέα Coca Cola 〝χωρίς θερμίδες〞 που ξεκινάει από την Ελλάδα  ➤➕〝📷ΦΩΤΟ〞
Αυτή είναι νέα Coca Cola 〝χωρίς θερμίδες〞 που ξεκινάει από την Ελλάδα  ➤➕〝📷ΦΩΤΟ〞

Παγκόσμια πρώτη για την νέα Coca Cola που ξεκίνησε να παράγεται στο εργοστάσιο της 3Ε στο Σχηματάρι και διανέμεται αρχικά αποκλειστικά στην Ελλάδα
Η παγκόσμια οικογένεια της Coca Cola είναι τεράστια.
Διαφήμιση


Με περισσότερα από 3.000 προϊόντα εάν κάποιος  ήθελε να δοκιμάζει ένα κάθε ημέρα θα έφτανε και θα ξεπερνούσε τα 11 χρόνια. Φυσικά τα περισσότερα από αυτά τα σήματα είναι τοπικά, όπως για παράδειγμα στην Ελλάδα έχουμε την Amita και το Αύρα. Το να δημιουργήσεις μία νέα Coca Cola, δεν είναι και τόσο εύκολο καθώς τον τελικό λόγο θα έχουν πάντα οι άνθρωποι της στα κεντρικά γραφεία της Ατλάντα.
Αυτό και μόνο κάνει την περίπτωση της νέας Coca Cola Χωρίς Θερμίδες και με γλυκαντικό από το φυτό Στέβια, που ξεκίνησε να παράγεται από την περασμένη εβδομάδα στο mega plant της Coca Cola Τρία Έψιλον στο Σχηματάρι, μία ιδιαίτερη περίπτωση. Σύμφωνα με τους ανθρώπους της εταιρείας, το νέο αναψυκτικό (που έρχεται να προστεθεί στις τέσσερις επιλογές που έχει σήμερα ο καταναλωτής, την αυθεντική Coca Cola, την Light, την Zero και την Zero χωρίς καφεΐνη) ήταν αποτέλεσμα της νέας παγκόσμιας στρατηγικής της εταιρείας  που έχει ως κεντρικό μέλημα την μείωση της ζάχαρης και περισσότερες επιλογές. Για το νέο αναψυκτικό ο κολοσσός βασίστηκε σε γευστικές δοκιμές σε Έλληνες καταναλωτές και συνεργάστηκε με τα εργαστήρια στην Ατλάντα ώστε να πετύχει το τελικό αποτέλεσμα.
Αυτή είναι νέα Coca Cola 〝χωρίς θερμίδες〞 που ξεκινάει από την Ελλάδα  ➤➕〝📷ΦΩΤΟ〞

Αξίζει να αναφερθεί ότι είναι η δεύτερη φορά που η Coca Cola ξεκινάει ένα παγκόσμιο σήμα της από την Ελλάδα. Είχε προηγηθεί πριν από μερικά χρόνια το λανσάρισμα στην χώρα μας της Sprite Zero η οποία πλέον έχει παρουσία σε περισσότερες από 100 χώρες.
Τα αναψυκτικά με λιγότερες θερμίδες είναι αυτά που καταφέρνουν και συγκρατούν σε ένα βαθμό την γενικότερη πτώση που παρουσιάζει ο κλάδος τόσο στην Ελλάδα όσο και παγκοσμίως. Είναι χαρακτηριστικό ότι στην Ελλάδα η πτώση των πωλήσεων για το σύνολο των αναψυκτικών  είναι της τάξης του 14% ενώ σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε την Τρίτη κατά την διάρκεια συνέντευξης Τύπου για το λανσάρισμα του νέου προϊόντος,   η Λίλιαν Νεκραρίου, Γενική Διευθύντρια της Coca - Cola Hellas, με ευθύνη για την Ελλάδα, την Κύπρο και την Μάλτα, η Coca Cola Ζero "τρέχει" στο πρώτο τρίμηνο του 2017 με αύξηση πωλήσεων της τάξης του 12%.
Το αναψυκτικό που λανσαρίστηκε πριν από 10 χρόνια έχει καταφέρει και βρίσκεται πλέον στην δεύτερη θέση στην οικογένεια των προϊόντων Coca Cola , με μερίδιο 20% με την Coca Cola light, που έχει παρουσία στην Ελλάδα από το 1986 να βρίσκεται πλέον στην τρίτη θέση με μερίδιο 15%. Στόχος της εταιρείας με την προσθήκη της νέας Coca Cola με γλυκαντικό από το φυτό στέβια, αλλά και άλλα προϊόντα που θα ακολουθήσουν, είναι να αυξήσει το μερίδιο των light από 35% που είναι σήμερα στο 50%.
Τα αναψυκτικά με στέβια, μια κατηγορία που άνοιξε η Green Cola το 2011 και πλέον έχουν ακολουθήσει και άλλοι τοπικοί παίκτες, κατέχουν πλέον το 5% και σύμφωνα με τους ανθρώπους της Coca Cola μπορεί να φθάσουν να καταλαμβάνουν στην συνολική πίτα ένα ποσοστό της τάξης του 15%.
Advertisement

Η Λίλιαν Νεκταρίου κατά την σημερινή εκδήλωση ανέφερε: «Είμαστε υπερήφανοι που η Ελλάδα είναι η πρώτη χώρα παγκοσμίως που παρουσιάζει τη νέα επιλογή Coca-Cola Χωρίς Θερμίδες και με το γλυκαντικό από το φυτό Στέβια. Κι είμαστε ακόμη πιο περήφανοι που θα παράγεται στο mega-plant Σχηματαρίου. Η ενίσχυση των αναψυκτικών light με την προσθήκη της νέας Coca-Cola που πρωτοκυκλοφορεί στην Ελλάδα εντάσσεται στη νέα παγκόσμια στρατηγική της εταιρείας να προσφέρει περισσότερα προϊόντα χωρίς θερμίδες, ικανοποιώντας την επιθυμία που έχουμε οι περισσότεροι να περιορίζουμε τη ζάχαρη που καταναλώνουμε, χωρίς να θυσιάζουμε την υπέροχη γεύση. Η παγκόσμια πρώτη στην Ελλάδα του νέου προϊόντος Coca-Cola αντανακλά τη μακρά ιστορία της εταιρείας να καινοτομεί τοπικά. Σήμερα, το 75% των πιο επιτυχημένων μαρκών μας έχουν δημιουργηθεί σε διαφορετικές χώρες σε όλο τον κόσμο, και όχι κεντρικά».
Η τοποθέτηση του νέου προϊόντος ξεκίνησε σήμερα στα καταστήματα και η τιμή χονδρικής είναι 0,03 ευρώ υψηλότερη από τα υπόλοιπα της οικογένειας της Coca Cola. To παγκόσμιο ταξίδι της Coca Cola με γλυκαντικό από στέβια ξεκινάει με τις πρώτες εξαγωγές που θα πραγματοποιηθούν από τον Απρίλιο στην Κύπρο.

news247.gr

Διαφήμιση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου