Αναζήτηση

Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2017

Οι 10 πιο «εθισμένες» χώρες στο Διαδίκτυο. Βρίσκεται η Ελλάδα μέσα σε αυτές;

Οι 10 πιο «εθισμένες» χώρες στο Διαδίκτυο. Βρίσκεται η Ελλάδα μέσα σε αυτές;
Οι 10 πιο «εθισμένες» χώρες στο Διαδίκτυο. Βρίσκεται η Ελλάδα μέσα σε αυτές;
Οι Βραζιλιάνοι περνούν τις περισσότερες ώρες online από κάθε άλλον. Αλλά έχουν ανταγωνισμό και από άλλους που δεν το περιμένετε! Η εταιρεία συμβούλων και ερευνών ATKearney διεξήγαγε τη μελέτη χρησιμοποιώντας 1.000 άτομα από κάθε χώρα προκειμένου να συμπεράνει πόσες ώρες περνούν online οι χρήστες και για ποιο λόγο.
Διαφήμιση


Η Βραζιλία, με την τεράστια διείσδυση των smartphone και τον μεγάλο νεανικό πληθυσμό πήρε εύκολα την πρωτιά. Ακολουθείται κατά πόδας όχι από τις ανεπτυγμένες δυτικές χώρες, όπως θα περίμενε κανείς, αλλά από δύο τελείως απροσδόκητες χώρες.
Ας τις δούμε:

1η) ΒΡΑΖΙΛΙΑ


Χρήστες που συνδέονται τουλάχιστον μία φορά την ώρα: 71%
Μοίρασμα χρόνου
Διαφήμιση

Στα social networks: 58% Σε διασκέδαση: 25% Σε αγορές: 9%
Το 51% δήλωσε πως είναι online κάθε μέρα ασταμάτητα.
2η) ΝΙΓΗΡΙΑ


Χρήστες που συνδέονται τουλάχιστον μία φορά την ώρα: 66%
Μοίρασμα χρόνου Στα social networks: 57%  Σε διασκέδαση: 14% Σε αγορές: 19%3

3η) ΝΟΤΙΑ ΑΦΡΙΚΗ


Χρήστες που συνδέονται τουλάχιστον μία φορά την ώρα: 61%
Μοίρασμα χρόνου Στα social networks: 50% Σε διασκέδαση: 22% Σε αγορές: 9%

4η) ΡΩΣΙΑ


Χρήστες που συνδέονται τουλάχιστον μία φορά την ώρα: 56%
Μοίρασμα χρόνου Στα social networks: 52%  Σε διασκέδαση: 24%  Σε αγορές: 16%

5η) ΙΝΔΙΑ


Χρήστες που συνδέονται τουλάχιστον μία φορά την ώρα: 53%
Μοίρασμα χρόνου Στα social networks: 54% Σε διασκέδαση: 18% Σε αγορές: 11%

6η) ΗΠΑ


Χρήστες που συνδέονται τουλάχιστον μία φορά την ώρα: 51%
Μοίρασμα χρόνου Στα social networks: 39%  Σε διασκέδαση: 26% Σε αγορές: 18%

7η) ΜΕΓΑΛΗ ΒΡΕΤΑΝΙΑ


Χρήστες που συνδέονται τουλάχιστον μία φορά την ώρα: 45%
Μοίρασμα χρόνου Στα social networks: 41% Σε διασκέδαση: 20% Σε αγορές: 24%

8η) ΓΕΡΜΑΝΙΑ


Χρήστες που συνδέονται τουλάχιστον μία φορά την ώρα: 40%
Μοίρασμα χρόνου Στα social networks: 36% Σε διασκέδαση: 15% Σε αγορές: 31%

9η) ΙΑΠΩΝΙΑ


Χρήστες που συνδέονται τουλάχιστον μία φορά την ώρα: 39%
Μοίρασμα χρόνου Στα social networks: 32% Σε διασκέδαση: 28% Σε αγορές: 35%

10η) ΚΙΝΑ


Χρήστες που συνδέονται τουλάχιστον μία φορά την ώρα: 36%
Μοίρασμα χρόνου Στα social networks: 47% Σε διασκέδαση: 35% Σε αγορές: 12%



Πηγή: tvxs.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου