Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΜΑΓΚΑΣ! Ο Σκλαβενίτης τρομάζει «AB Βασιλόπουλο» και «Lidl»
ΠΟΛΛΑ Εκατομμύρια ετοιμάζεται να ρίξει μέχρι τα Χριστούγεννα στην αγορά η |Σκλαβενίτης προκειμένου να δελεάσει την πελατεία της Μαρινόπουλος που πήγε σε άλλα καταστήματα να επιστρέψει στις παλιές της συνήθειες. Συγκεκριμένα οι επενδύσεις για να γεμίσουν και να ομορφύνουν τα ράφια της Μαρινόπουλος θα φτάσουν το διόλου ευκαταφρόνητο, ειδικά στις μέρες μας, ποσό των 15 εκατ. ευρώ.
Το γεγονός αυτό αγχώνει βεβαίως τον ανταγωνισμό και ιδιαίτερα του δύο μεγάλους βασικούς ανταγωνιστές ΑΒ και Lidl.
Πρωταρχικός στόχος του Σκλαβενίτη, ώστε να πετύχει η διάσωση του Μαρινόπουλου, είναι η επιστροφή στην κανονικότητα. Αυτό σημαίνει γεμάτα ράφια, ανακαίνιση των καταστημάτων της αλυσίδας και στοχευμένες εκπτώσεις σε προϊόντα, με χρηματοδότηση από τους προμηθευτές και όχι από τον Μαρινόπουλο.
Ωστόσο, το μεγάλο «στοίχημα» είναι να επιστρέψουν στα καταστήματα του Μαρινόπουλου οι παραδοσιακοί του πελάτες. Πρόκειται για καταναλωτές που ως επί το πλείστον θεωρούνται «κυνηγοί προσφορών» – δηλαδή αναζητούν πάντα και παντού τις καλύτερες προσφορές που υπάρχουν, και για το λόγο αυτό επέλεγαν τον Μαρινόπουλο για τις αγορές τους, καθώς εκεί έβρισκαν καλές προσφορές. Για να τους φέρει πίσω ο Σκλαβενίτης, δεν έχει παρά να προσφέρει εξίσου δυνατές προσφορές.
Για ποιον χτυπά η… καμπάνα; Κυρίως για τον ΑΒ Βασιλόπουλο και τα Lidl, που είναι οι δύο αλυσίδες σούπερ μάρκετ που το τελευταίο διάστημα κινήθηκαν πιο επιθετικά στην αγορά, διαφημίζοντας πανηγυρικά τις χαμηλές τιμές τους, σε μία προφανή προσπάθεια να αποσπάσουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερο μέρος της «άστεγης» πελατείας του Μαρινόπουλου. Οι πληροφορίες της αγοράς αναφέρουν ότι τα κατάφεραν πράγματι να αυξήσουν την πελατεία τους με αυτόν τον τρόπο (αν και στην περίπτωση του Βασιλόπουλου εκτιμάται ότι πολλοί από τους παραδοσιακούς του πελάτες ενοχλήθηκαν, καθώς τους φάνηκε πολύ «φτηνή» η καμπάνια για τις «πραγματικά χαμηλές τιμές»), όμως τώρα είναι αμφίβολο αν θα καταφέρουν να την κρατήσουν με το δυνατό comeback που ετοιμάζει ο Σκλαβενίτης. Άλλωστε, είναι γνωστό τοις πάσι ότι ο Γεράσιμος Σκλαβενίτης διαθέτει ένα σπάνιο επιχειρηματικό δαιμόνιο και το γεγονός ότι έχει ρίξει όλο το βάρος του στο project της διάσωσης του Μαρινόπουλου σημαίνει ότι ποντάρει πολλά σε αυτό – και άρα ετοιμάζει κάτι πολύ μεγάλο…
Πηγή
ΠΟΛΛΑ Εκατομμύρια ετοιμάζεται να ρίξει μέχρι τα Χριστούγεννα στην αγορά η |Σκλαβενίτης προκειμένου να δελεάσει την πελατεία της Μαρινόπουλος που πήγε σε άλλα καταστήματα να επιστρέψει στις παλιές της συνήθειες. Συγκεκριμένα οι επενδύσεις για να γεμίσουν και να ομορφύνουν τα ράφια της Μαρινόπουλος θα φτάσουν το διόλου ευκαταφρόνητο, ειδικά στις μέρες μας, ποσό των 15 εκατ. ευρώ.
Διαφήμηση
Πρωταρχικός στόχος του Σκλαβενίτη, ώστε να πετύχει η διάσωση του Μαρινόπουλου, είναι η επιστροφή στην κανονικότητα. Αυτό σημαίνει γεμάτα ράφια, ανακαίνιση των καταστημάτων της αλυσίδας και στοχευμένες εκπτώσεις σε προϊόντα, με χρηματοδότηση από τους προμηθευτές και όχι από τον Μαρινόπουλο.
Ωστόσο, το μεγάλο «στοίχημα» είναι να επιστρέψουν στα καταστήματα του Μαρινόπουλου οι παραδοσιακοί του πελάτες. Πρόκειται για καταναλωτές που ως επί το πλείστον θεωρούνται «κυνηγοί προσφορών» – δηλαδή αναζητούν πάντα και παντού τις καλύτερες προσφορές που υπάρχουν, και για το λόγο αυτό επέλεγαν τον Μαρινόπουλο για τις αγορές τους, καθώς εκεί έβρισκαν καλές προσφορές. Για να τους φέρει πίσω ο Σκλαβενίτης, δεν έχει παρά να προσφέρει εξίσου δυνατές προσφορές.
Διαφήμηση
Πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου