Ο Σκλαβενίτης κατεβάζει τη «μαρκίζα» του Μαρινόπουλου από τα καταστήματα
Σε μερική ανακαίνιση όλων των καταστημάτων που θα παραλάβει από τον Μαρινόπουλο και θα διατηρήσει σε λειτουργία θα προχωρήσει ο Σκλαβενίτης μέσα στους επόμενους μήνες και άμεσα θα γίνει η αλλαγή της ταμπέλας, προκειμένου τα καταστήματα να φέρουν την επωνυμία Σκλαβενίτης, ενώ θα πραγματοποιηθούν μικρές παρεμβάσεις εντός των καταστημάτων.
Σύμφωνα με την εφημερίδα «Καθημερινή» η αλλαγή επωνυμίας θα σηματοδοτήσει την αλλαγή σελίδας και επίσης εκτιμάται ότι θα προσελκύσει καταναλωτές στα καταστήματα.
Σε επόμενη φάση ο Σκλαβενίτης σχεδιάζει ριζικές ανακαινίσεις των καταστημάτων του Μαρινόπουλου με το πρόγραμμα που έχει καταρτισθεί να προβλέπει ανακαινίσεις 6-8 καταστημάτων μηνιαίως για τα επόμενα 3-4 χρόνια.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο Σκλαβενίτης δεν αποκλείεται να εφαρμόσει σε κάποια από τα μικρά καταστήματα τον τύπο καταστήματος Fresh Market που έχει ξεκινήσει να αναπτύσσει από το 2007. Πρόκειται για μικρά καταστήματα γειτονιάς με έμφαση στα νωπά προϊόντα. Ολα τα υπερμάρκετ του Μαρινόπουλου θα διατηρηθούν σε λειτουργία, ενώ το ποια και πόσα από τα υπόλοιπα καταστήματα θα κλείσουν θα εξαρτηθεί από δύο παράγοντες: πρώτον, από την απόφαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού και δεύτερον, από το εάν καταστήματα του σημερινού δικτύου του Μαρινόπουλου γειτονεύουν με υφιστάμενα καταστήματα του Σκλαβενίτη.
Το δίκτυο του Μαρινόπουλου που «κληρονομεί» ο Σκλαβενίτης είναι 142 καταστήματα στην Αττική, 244 καταστήματα στην περιφέρεια (σε αυτά συμπεριλαμβάνονται και 18 καταστήματα της εταιρείας Κρόνος στην Πάτρα) και 18 καταστήματα στην Κύπρο. Τα καταστήματα της περιφέρειας αποτέλεσαν ένα από τα ισχυρά κίνητρα για τον Σκλαβενίτη προκειμένου να εμπλακεί στο εγχείρημα της διάσωσης του Μαρινόπουλου.
Πηγή
Σε μερική ανακαίνιση όλων των καταστημάτων που θα παραλάβει από τον Μαρινόπουλο και θα διατηρήσει σε λειτουργία θα προχωρήσει ο Σκλαβενίτης μέσα στους επόμενους μήνες και άμεσα θα γίνει η αλλαγή της ταμπέλας, προκειμένου τα καταστήματα να φέρουν την επωνυμία Σκλαβενίτης, ενώ θα πραγματοποιηθούν μικρές παρεμβάσεις εντός των καταστημάτων.
Σύμφωνα με την εφημερίδα «Καθημερινή» η αλλαγή επωνυμίας θα σηματοδοτήσει την αλλαγή σελίδας και επίσης εκτιμάται ότι θα προσελκύσει καταναλωτές στα καταστήματα.
Σε επόμενη φάση ο Σκλαβενίτης σχεδιάζει ριζικές ανακαινίσεις των καταστημάτων του Μαρινόπουλου με το πρόγραμμα που έχει καταρτισθεί να προβλέπει ανακαινίσεις 6-8 καταστημάτων μηνιαίως για τα επόμενα 3-4 χρόνια.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο Σκλαβενίτης δεν αποκλείεται να εφαρμόσει σε κάποια από τα μικρά καταστήματα τον τύπο καταστήματος Fresh Market που έχει ξεκινήσει να αναπτύσσει από το 2007. Πρόκειται για μικρά καταστήματα γειτονιάς με έμφαση στα νωπά προϊόντα. Ολα τα υπερμάρκετ του Μαρινόπουλου θα διατηρηθούν σε λειτουργία, ενώ το ποια και πόσα από τα υπόλοιπα καταστήματα θα κλείσουν θα εξαρτηθεί από δύο παράγοντες: πρώτον, από την απόφαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού και δεύτερον, από το εάν καταστήματα του σημερινού δικτύου του Μαρινόπουλου γειτονεύουν με υφιστάμενα καταστήματα του Σκλαβενίτη.
Το δίκτυο του Μαρινόπουλου που «κληρονομεί» ο Σκλαβενίτης είναι 142 καταστήματα στην Αττική, 244 καταστήματα στην περιφέρεια (σε αυτά συμπεριλαμβάνονται και 18 καταστήματα της εταιρείας Κρόνος στην Πάτρα) και 18 καταστήματα στην Κύπρο. Τα καταστήματα της περιφέρειας αποτέλεσαν ένα από τα ισχυρά κίνητρα για τον Σκλαβενίτη προκειμένου να εμπλακεί στο εγχείρημα της διάσωσης του Μαρινόπουλου.
Πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου