Τους φίλους μεταξύ «φίλων» φαίνεται να επιχειρεί να ξεχωρίσει η εταιρεία για να προβάλλει ό,τι ενδιαφέρει περισσότερο κάθε μέλος της υπηρεσίας κοινωνικής δικτύωσης. (Φωτογραφία: Reuters )
Όσους δεν βρίσκουν κάτι ενδιαφέρον στα λιγοστά post που βλέπουν στο Facebook, όσους κουράστηκαν να ενημερώνονται για τα Like των εκατοντάδων ιδιαίτερα ενεργών «φίλων» τους, αλλά και όσους διαπιστώνουν ότι χάνουν αυτά που πραγματικά τους ενδιαφέρουν από φίλους, επιχειρεί να ικανοποιήσει η εταιρεία. Ο τρόπος που κατατάσσει τις δραστηριότητες στις Ενημερώσεις αλλάζει.
«Εκείνοι που δεν βλέπουν αρκετά στις Ενημερώσεις τους (News Feed), θα βλέπουν στο εξής περισσότερα», είναι η πρώτη αλλαγή που δρομολογείται στο Facebook. Κι αυτό καθώς δεν υπάρχει πλέον ο περιορισμός της προβολής διαδοχικών δημοσιευμάτων από την ίδια πηγή στις Ενημερώσεις των χρηστών. Η βαρύτητα του ελέγχου εμφάνισης της ίδιας πηγής στη ροή μειώνεται.
Οι Ενημερώσεις είναι μια λίστα που ανανεώνεται συνεχώς με ανακοινώσεις από τους χρήστες και τις Σελίδες που ακολουθείτε στο Facebook. Περιλαμβάνουν ανακοινώσεις για ενημερώσεις κατάστασης, φωτογραφίες, βίντεο, συνδέσμους, δραστηριότητα εφαρμογών και αγαπημένα.Η δεύτερη αλλαγή αφορά το άλλο άκρο -εκείνους που έχουν πολλούς «φίλους» και οι Ενημερώσεις τους κατακλύζονται από τις δραστηριότητές τους. Στο εξής, προνομιακή θέση θα λαμβάνουν οι φωτογραφίες, τα βίντεο, και οι ενημερώσεις κατάστασης (status update) ή οι παραπομπές από τους «φίλους» για τους οποίους «νοιάζεστε περισσότερο», ανακοίνωσε η υπηρεσία. «Εάν όμως σας αρέσει να διαβάζετε ειδήσεις ή να σχολιάζετε και να χαρακτηρίζετε δημοσιεύματα από Σελίδες, θα συνεχίσετε να βλέπετε τις αναρτήσεις τους από το News Feed», διευκρινίζεται από την υπηρεσία, η οποία φιλοδοξεί να εξισορροπήσει την προβολή περιεχομένου από «φίλους» και Σελίδες στις Ενημερώσεις.
Η τρίτη, και ίσως η σημαντικότερη, αλλαγή στον τρόπο που ταξινομεί τις ενημερώσεις το Facebook αφορά στους χαρακτηρισμούς Like και τα σχόλια σε Σελίδες που αρέσουν σε άλλους, έστω κι αν είναι «φίλοι». «Θα ενημερώνεστε λιγότερο ή και καθόλου για τις αναρτήσεις Σελίδων στις οποίες έκαναν Like οι «φίλοι» σας ή για τα σχόλια που τους υπέβαλλαν», ανακοίνωσε η εταιρεία.
Από την αλλαγή αυτή, αναμενόμενη θεωρείται η μείωση του αριθμού των ατόμων που θα προσελκύουν στο εξής τα δημοσιεύματα των Σελίδων, αφού μειώνεται η δυνητική αξία σχετικής αναφοράς από «φίλο» σε «φίλο». Η εταιρεία παραπέμπει τους διαχειριστές Σελίδων στο Facebook σε πρακτικές που αποδεδειγμένα έχουν αυξήσει την απήχηση των δημοσιευμάτων τους, όπως η αύξηση στην συχνότητα των post, το ουσιαστικό περιεχόμενο αλλά και το μοίρασμα φωτογραφιών και βίντεο απευθείας στο Facebook, όχι από άλλες πηγές (όπως το YouTube, ναι όμως από το «δικό του» Instagram) ή οι αναφορές στις Σελίδες άλλων επιχειρήσεων/οργανισμών στην υπηρεσία.
Πηγή:http://tech.in.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου